Pilgrrrrrrr....im

Har inget speciellt att skriva men måste bara dela med mig av hur duktig min underbara ponny varit idag. Jag är något så grymt less på att rida i paddocken nu och har ingen att rida ut med så förra söndagen red jag ju en sväng runt Haapakylä och det gick bra. Idag bestämde jag mig för att utmana ödet igen och då red jag vattenfallsvägen. Jag red precis som jag brukar göra när någon annan också är med, alltså i skritt, trav och galopp och det gick så sjukt bra, tillochmed bättre än när vi har sällskap! Ingen bromssträcka, när jag bad honom sakta av från galopp på hemvägen stannade han direkt ♥ Och riktigt svettig blev han också, ska nog testa fara till galoppbacken imorgon.
Lagom pigg häst, strålande sol och grönt runtomkring = kääärleeeek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0