Catch up.

Då var det ett tag sen igen, mycket har hänt.
Blonderade topparna på torsdag, de blev inte jätte blondt men hoppas det räcker för att den gröna färgen ska fästa ändå, bara den kommer snart.
Igår var sista ridläger dagen, Hanna bjöd på tårta och jag och Elin fick också varsin ros. Söta tjejer, det var en rolig vecka! Gina paketet kom också, efterlängtat! Var sjukt trött hela dagen, for till frippes en sväng men det var muy aburrido så for till Elin och deppade en stund runt köksbordet innan jag gick hem. Däckade totalt med kläderna på och allt smink kvar, vem kände sig lagom fräsch imorse? Haha. Vädret gjorde ju inte saken bättre, S-P-Ö-R-E-G-N. Slappade i sängen hela morgonen och lyckades få hit Emil en sväng, typ dagens höjdpunkt. Sen var jag till stallet och gav middag åt hästarna och när jag kom hem degade jag lite till innan pappa var och köpte pizza åt mig, sen sminkade jag mig och for och nattade hästarna och sen till frippes. Idag var det veeerkliiiigeeeen dött där så vi gick till Elin och kollade lite PLL och nu är jag hemma. 
Sämst ljus men det är blondt högre upp också, på en del ställen är det kanske ca 15cm :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beställde från samma affär och de var samma märke på min färg.
Den höll cirka 2 dag för mig.
Så det märket rekommenderar jag inte, borde sagt det tidigare.
Färgen kommer bli grön först, vit om någon dag på vissa ställen.

Svar: Ajdå, får se hur det håller då.
Stina

2012-07-01 @ 08:35:35
Postat av: Anonym

sjuk tabbe!
jag beställde från samma affär och samma märke.
färgen sög.
lossnade efter 2 dagar tiep.
blev vitt-aktigt.

2012-07-01 @ 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0