Everything is at Stake.

Skrittade ju Pilgrim idag och shit vilken krutponny han var, inte bra med två vilodagar i rad... Blir bara skritt imorgon också och inatt ska han få sova inne, så skönt. Mindre skönt för mig dock för det betyder att jag måste mocka åt Alma imån, hehe. Och inatt visas första avsnittet ur True Blood säsong 5!!!! Jag avlider!!! Har sån jävla lust att vaka inatt så jag hinner ladda ner och se avsnittet innan jag går till skolan imorgon men de är nog ingen bra ide. Får väll sätta de och ladda ner på morgonen och se de på kvällen när jag kommer hem istället.
Ska avsluta denna kväll med att börja läsa 5te TB boken och se om jag får en liten hint om vad denna säsong kommer handla om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0