Fredag igen.

Bjuder på en bild på dagens hångel, hahaha..
Vi hade HLR idag och vi var tvugna att ha de efter skoltid, såå bitchigt! Sen fick jag skjuts av Julia till stallet, skönt att slippa åka buss.
Pilgrim hade fått en asäckligt sår på bogen, vette fan hur han lyckades med det... Det såg typ ut som att han fastnat i taggtråd och sen bara dragit sig bort, fast det är helt omöjligt men ungefär så såg det ut. Det var ganska svullet också så tvättade det och sen betade vi lite grääääs och sen for jag hem.
Nu har jag också hunnit med att duscha och rakat + smort in benen, nu är dom mjuka och lena! Ska börja fixa mig lite så får vi sen se vad kvällen har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0