Give me a forever that we both can share

Orkar inte hämta datan så mobilbloggar istället, så duktig jag är! Nu har mer än halva ridlägret gått, tjejerna är så härliga! Sickan fick fång idag också, på tal om tråkigheter. Klippte nyss av ett par jeans till jeansshorts och dom blev faktiskt riktigt fina och nu har jag inget att göra, sitter och väntar på att ett fetto ska svara och på att mitt pll-avsnitt ska ladda klart, bara 50 minuter och 42 sekunder kvar! Märkte att säsong 3 har börjat sändas, sommaren blir bara bättre och bättre. Vädret stör mig inte så mycket heller, de får hällre vara dåligt väder medan jag sommarjobbar och bra väder när jag är heeelt ledig :) Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0