I fake it all so well that God himself can't tell.

Äntligen har blogg.se velat sammarbeta, hehe. Okej, ärligt så har jag inte orkat blogga förrän igår men då funkade det inte :p
Igår red jag med min nya gröna outfit och Elin fotade, det blev mycket bilder - någon som vill se? Känns onödigt att lägga upp om ingen bryr sig, de tar så lång tid. 
Idag var jag och Elin och handlade till ridlägret, som börjar imorgon (!!!). Lite nervöst har de nästan börjat bli nu... Sen var vi och lämnade maten i stallet och så tog jag in Pilgrim, det är sjukt hur mycket mygg som de finns! Man klarar inte av att vara inne i stallet och borsta och så tog myggmedlet slut, tur att Granngården är öppet imån! Hursom, det var så varmt och är så less på den där jävla paddocken så bestämde mig för att testa lyckan och rida ut ensam. Först red jag lite till Tureholm och sen runt Haapakylä, barbacka och på en häst som inte blivit utriden på länge! Vi skrittade mest men travade lite och tog 2 galopper också och han skötte sig sååååå bra ♥
Beställde nyss lite underkläder från gina med Elin och nu har jag hemskaste huvudvärken, måste äta något tror jag. 
 

Kommentarer
Postat av: miira :)

lääägg uuut :DD

2012-06-24 @ 18:56:10
URL: http://tyyppetterssson.blogg.se
Postat av: ellen skywalker

jag vill se bilder! :3

2012-06-24 @ 19:54:02
Postat av: elin

lägg ut bitch

2012-06-24 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0