Sista dagen som åttonde-klassare!

Idag slutade vi just efter 12, då gick några av oss tjejer till Roger's och köpte glass och njöt av solen. När jag kom hem stekte jag lite på gården men molnen var inte riktigt på min sida idag.. Sen lagade jag middag, de blev fajitas - supersmarrigt! Vilade på maten en stund och sen cyklade jag till stallet. Först red jag Alma och nu börjar det ta sig, det går lite bättre för varje dag! Hade dubbla schabrak och en padd så min stackars rumpa skulle orka med, hehe. Sen red jag Pilgrim och han skötte sig över förväntan, han är så biffig och de är så stor skillnad på honom och Alma så det är nästan komiskt. Dom är varandras motsatser, vilket gör det lite extra kul att rida båda!
Matilda kom och hjälpte med nattningen också och sen åkte vi hem till mig och gjorde lite varma mackor a la Impi som vi åt tillsammans med mamma framför ett Supernatural avsnitt, perfektion.
Pappa åkte till Linköping idag och kommer inte hem förrän på måndag, skönt att slippa han men hade gärna följt med....
Haha ojdå, blev 2 snea bilder på Alma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0