Torsdag :)

Tufft att blogg.se fixat att man kan svara på kommentarerna direkt, snabbt och enkelt! 
Nu sitter jag och väntar på att tjejerna ska lägga ihop ett träns, måntro om dom får alla rätt? Vi har nyss varit och ridit och det gick jätte bra, lite sega hästar bara. 
Snart är det slut för dagen och då ska jag hem en sväng och köpa hårfärg och sen komma tillbaka, eftersom alla människor är påväg till Kirunafestivalen så tänkte jag, Elin och Sofie sova här på stallet. Då ska vi färga Elins och mitt hår och mysa lite. Funderar om jag ska blondera topparna redan idag så får jag lite hjälp med det men frågan är ju hur länge det tar innan färgen kommer, kommer kännas skumt att gå omkring med blonda toppar, haha. Vi ser om Sofie lyckas övertala mig :)
Nu börjar tjejerna bli klara, hejjs ♥

Kommentarer
Postat av: såof

Klart du ska!! Då äre ju som en samkprov på dipdye du sen ska göra! ;D

2012-06-28 @ 15:41:01
URL: http://omarks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0