Fredagen den 13de.

Ja nog märks det av att det är fredagen den trettonde idag! Lite smått iallafall. Min fittmac har gett upp, tangentbordet fungerar inte... Pissigt väder är det också ute och har en jobbig grej som måste göras ikväll!
Har ju inte bloggat dom senaste dagarna för har inte haft tillgång till någon dator, har hunnit med ganska mycket. Vi har påbörjat hårdträningen för ponnysarna, jag har lärt mig att ro och fiska (har tillochmed fått mig en smarrig abborre), jag har vakat för första gången i mitt liv (är grymt trött nu!!) och jag har spelat en jävla massa kort! Det är Jänkislivet.
Är hemma nu, har gått omkring på marknaden lite och kan dystert konstatera att stånden blir färre och färre för varje år. Imorgon blir det iväg till Jänkis igen och så får jag se om vi kommer in till Ötå nåt på söndag. Annars blir nästa grej Sääskisafari i Jänkis på måndag, jag och Matilda skulle kanske hjälpa till och jobba där litegrann och sen om vädret är bra blir det kanske lite fiske på kvällen, hihi. Storfiskaren här!
Nu ska jag gå och sätta på en tvättmaskin, måste se till så jag har rena kläder att ta med tillbaka till Jänkis imorgon! Har lite bilder på mobilen men orkar inte föra över dom i den här datorn så tyvärr blir detta ett långt inlägg med en arkivbild, sorry.. Vi hörs när vi hörs!
 
Trackback
RSS 2.0