You should've known.

Idag hade vi en massa lekar i skolan, det sög! Vi fick sluta halv 2 och då cyklade jag till stallet, började med att rida Alma och hon var mycket lugnare än igår! Paddade upp henne lite grann och då blev hon vips en aning skönare att sitta på, haha. Det gick iallafall mycket bättre idag än igår, skritten funkar och fick faktiskt kläm på traven också mot slutet. Alma är verkligen i knepig häst, Ellen är såååå duktig som rider henne så bra som hon gör! :D
Sen tog jag in min prins och red lite på han också, ett busfrö som vilat i 4 dagar är allt riktigt piggelin den 5te dagen! Haha, han drog till med 4 enorma bockningar men rodeo-ryttare som jag är satt jag kvar. Det var riktigt kul att rida, när han hade fått dra till sina skutt och kommit igång hade han en riktigt fin bjudning. Skönt att rida när hästen bjuder själv så jag får bromsa lite istället för att driva! Red inte länge på Pilgrim, skritt och lite trav, men han var så mjuk och fin ♥♥♥
Måste ju också bara säga att vädret idag har varit GRYMT!
Nu ska jag ta och slå på en film och mysa resten av kvällen, det blev inte riktigt som jag planerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0