Baby doll, you need some rock 'n' roll!

Bara jag som tyckte Top Cats var grymma? Haha.
Tungt att stiga upp och gå till skolan idag, usch och fy och blä. Efter skolan for jag till stallet och såklart glömde jag Pilgrims bananer :( men istället pussade jag lite extra mycket på honom så då blev han glad iallafall!
Ridpasset idag gick verkligen inte bra, red i lite över 1h och han var så sjukt jobbig. Han hade säkert lite träningsvärk från i Lördags vilket gjorde honom extra stel. Han blev mjukare när vi hade värmt upp men han har blivit så hård i munnen nu när lektionerna börjat så det hjälpte inte speciellt mycket. Och så började han tjorva med huvudet också, och trycka ut bogen. Hojja vilket pass, men det kan inte alltid gå bra! Är taggad till imån, då jävlar! :)
Nu ska jag gå ner och ta mig en dusch och sen sätta mig och se the last song en gång till, lika att passa på när jag en gång har den på datan. Hehe.
Söthunden, som för övrigt är lite pissed off på mig nu. Försäkte få honom att svälja ett piller - ingen höjdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0