Bildlöst.

Är ruskigt trött så slänger bara in ett snabbt inlägg.
Dagen har gått mycket bra, red med Elin till... Ja, vette fan hur man stavar det men dit Matilda bor för vi skulle säga grattis åt henne men hon var inte hemma. Typiskt, haha. Men hästarna fick iallafall lite miljöträning och vi fick några gulliga blickar. Sen har jag smort båda tränsen, stiglädrena och mina vinterstövlar!
När jag kom hem färgade jag mammas hår och sen var jag och fikade hos Matilda en sväng. Imorgon bär det av till Luleå med baskettjejerna, inte för match utan för lite shopping. Det ska bli kul! Kommer nog ha lite långtråkigt i bussen dock, jälva bajstelefon... Inga nummer har jag där heller. Men vilken idé jag fick, smsa 0761139293 imorgon om ni inte har något annat för er! :D
Ska borsta tänderna nu och sen krypa ner i sängen, uppstigning klockan 5 imorgon. TAGGA......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0