Busy day.

Vaknade alldeles nyss. Detta är de längsta jag sovit på hela lovet ;) Men det blev ju en sen kväll igår, eller tidigt imorse.
Nu ska jag klä på mig, fixa facet, fixa frillan, käka, packa ner mina muffins och gå ut med hunden innan jag pallrar mig ner till ICA i det härliga vädret och står där och säljer fika i nån timme. Blir fan bara att dra på skotertäckisarna!
Sen far jag hem och chillar lite innan jag far till stallet och rider och nattar i det härliga vädret, fast jag tror iallafall att jag skulle få sällskap av lite galna människor och då går det ju fortare!
Och sen kommer nog resten av kvällen spenderas på Frippes.
Vette fan vart jag lämnade macen så då fick jag ta mammas data och där han jag inga nya bilder så jag bjuder på en gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0