Just before it all comes crashing down.

Yoyo bloggen! Imorse bestämde jag mig för att inte gå till skolan, jag erkänner, att då var det av ren slöhet men när jag vaknade ordentligt hade jag en finfin huvudvärk som hållt i sig hela dagen och lite smått feber-vibbar har jag också fått. Tänkte inte fara till skolan imorgon heller, då är det promenaden till Ruskola som gäller, men nu börjar min kära far säga att om jag inte far till skolan måste jag fixa någon annan som tar Pilgrim också för "när man har feber ska man inte göra någonting", så jag får se hur det blir med det.. Egentligen kan det ju kanske vara rätt skönt att ta en lång promenad med musik i öronen..
Till helgen är jag iallafall 100% frisk för på lördag är det mycket troligt att jag åker till Lule och ser Hunger Games (som har premiär imorgon!!!!!) och på söndag är det match i Gammelstan som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0