Onsdagen

Vaknade kvart i 8 idag igen och for på konfaläsning klockan 9, var där till typ 1 och sen hämtade åkte jag därifrån till stallet med Matilda. Red i ridhuset och det märktes att det var ett tag sen jag red ett ordentligt dressyrpass, stelochslöhäst.se! Men mot slutet släppte det och då gick han bra, han klarade av förvända galoppen genom 2 hörn också! Duktig ponny ♥
När vi hade ridit och gjort klart allt så hade vi ingen skjuts hem och slöa som vi är bad vi Ricko hämta oss, hehe. När jag kom hem gjorde jag en tårta, tillochmed bottnen! Den blev just klar. Nu ska jag och Matilda gå till frippes en sväng, tar bilder på det jag köpte imån till dagsljus, jag och Matilda tänkte ha en liten photoshoot :)
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0