The last song

Nu sitter det en trött Stina här med en dunkande huvudvärk, ingen bra kombination. Men ska ändå berätta om både igår och idag (y)
Igår hade jag morgonjouren i stallet, hade tur med vädret och nästan inga hästar behövde täcken så det gick ganska fort och smärtfritt. När jag var färdig mockade jag och sen for jag hem för Fanny R skulle hoppa Pilgrim. Sen for vi till Siekas och tog skotrarna ut i skogen med Bertil, kan konstatera att han kör som en galning. Voltade 2 ggr och när han körde brevid en vak höll jag på svimma av skräck, haha. När jag kom hem satte jag mig framför datan och myste med lite chips och dipp. Och påskmust!
Idag har vi varit och spelat basket i Luleå. På morgonen (06.45!!!) hade min röst sprungit iväg och lämnat kvar ett hemskt halsont men rösten kom tillbaka så småning om. Vi vann matchen, mot Gladan. Men dom ledde i andra (?) perioden, inte bra. Men kassa domare var det verkligen!
Det var bara vårat lag och damerna med och vi hade match i olika hallar så vi blev klara snabbt och kom hem för ett tag sen. Det brukar alltid vara mörkt när vi är hemma men inte idag, och alla har sovit typ. Både på vägen dit och hem, sköööönt!
Jag visste att jag skulle hinna till stallet idag men är så trött så skulle bara ha flamsat bort ridpasset och det känns onödigt så snälla Fanny tog Pilgrim idag. Ska ge banan åt honom imån så han förlåter mig frånvaro :)
Nu resten av kvällen ska jag deppa för att lovet är över och finns något bättre sätt att deppa än att se en sorglig film? Idag blir det en favorit i repris, The last song.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0