Typiskt mig.

Jag har suttit och gråtit som en liten bebis. Vilken underbar film, blir aldrig less. Om ni inte sett den så måste ni ta och göra det! KÄÄÄÄRLEEEK ♥
Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen, kanske läser en stund (The last song ofc) innan jag knoppar in.. Och ja, jag vet att klockan är kvart över 8 (hehe) men jag satsar på att vara utvilad imorgon.
Det känns lite läskigt att lägga ut bilder på mig själv såhär. När jag rider är det en sak men såna här bilder... Man blir så jävla granskad, kan bli*. Tur att jag inte är någon storbloggare iallafall :) Gillar ni inte bilderna kan ni ju blunda? :)

Kommentarer
Postat av: Ellen Hallqvistvist

inte säga så stina!!! du är sååååå fin! :D

2012-03-11 @ 20:50:51
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0