Internationella kvinnodagen.

Såhär mycket bloggning blir det när Stina har en ledig dag! Men det lär nog dröja till påsklovet innan ni får vara med om något sånt här igen, haha.
Dagen började bra men nu har det börjat luta neråt igen, bakade en äppelkaka innan träningen - den blev inte bra! Frida var magsjuk och Lasse var i sin stuga så vi fick ha egen träning och det tog en stund innan vi fick nyckeln till bollskåpet och nu är jag trött och längtar INTE till imorgon.
Vi ska sälja fika imorgon utanför ICA, antingen bakar vi för 150kr eller bara lägger det i kassan. Så frågan är, ska jag baka eller bara ge 150kr? Lätt att jag skulle gett pengar bara om det inte hade varit av mina men nu har jag ett riktigt dilemma.
Snart är iallafall middagen färdig, mamma bjuder på tacogratäng, och redan då blir kvällen bättre :) Allt för idag, vi hörs imorgon! ♥

KONY 2012 from INVISIBLE CHILDREN on Vimeo.

 

Om ni inte sett den ännu, se den! Ni får ursäkta den vita länkade texten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0