Bra kväll!

Ja, jag orkade springa heeela vägen till stallet idag också! Eller kan ju inte kalla det springa precis, haha. Det blev iallafall sjukt tungt när solen kom fram! I stallet mockade jag åt Alma och red Pilgrim, han var jääätte duktig min fina kille ♥ Sen tiggde jag skjuts hem och så har jag slappat hemma medan jag väntade på att Sofie och Lisa skulle bestämma sig om dom skulle till frippes eller inte, det tog ett tag men sen for vi iallafall dit. Blev en lyckad kväll :) Har dock insett att biljard är ingenting för mig!
Har nyss tvättat bort sminket och funderar på att avsluta kvällen med det sista VD avsnittet... Men vill som inte se den för då tar de slut... Dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0