Eye candy

Jag börjar nästan varje inlägg med "Idag...." har jag märkt, ska försöka ändra på de.. Hursom så har jag inte gjort mycket vettigt idag, steg upp sent, slöade hemma och läste lite twilight (ja, jag har börjat om igen och ja, den är fortfarande spännande. haha). När jag äntligen lyckades pallra mig till stallet var vädret uselt och ridhuset onödigt dammigt så blev inte så långt ridpass heller, men de gjorde nog inte så mycket för Pilgrim har inte haft en vilodag på ett tag :) Sen har jag sett sista VD och TSC avsnitten för den här säsongen och jag blev besviken, inge Cassie och Jake och inge Elena och Stefan/Damon :( Faaast, Tyler är nu min nya bakgrunds bild på mobilen. Lyckades tillochmed få Elin att erkänna att han är riiiktigt snygg! :)
Ska avrunda kvällen med lite mer twilight, imorgon väntar en privatlektion åt en tjej. Undra vad jag ska hitta på åt henne att göra..
vad tycks? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0