Måndag

Idag skulle vi springa 3km på idrotten och stolt tjej här som lyckades låta bli att stanna och inte blev varvad mer än en gång av varje person. Haha! Sen stekte jag lite i det sköna vädret medan jag väntade på bussen, grunden för årets solbränna vetni! Pilgrim var också värsta fin idag, har inte ridit dressyr på jag vet inte hur länge och i början var han värsta motsträvig men sen släppte han till och blev jätte fin.
Imorgon ska jag till Luleå, sjuuuukt skönt att slippa en skoltisdag! Men dagens höjdpunkt kommer ju bli att kolla på nya, fina ridstövlar! Ska försöka övertala pappa att köra in till stan en sväng också, har fått månadens barnbidrag! ;)
Bjuder på några bilder på prinsen från idag :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken är den andra hästen? :)

2012-05-21 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0