Raintree

Haha hann inte blogga så mycket tidigare... Konfaläsningen gick bra (nu är det bara själva konfirmeringen kvar!!), vi käka pizza, gjorde provet (som man klarade!!), testade kåpor och tränade i kyrkan. Ska läsa nån text på lördag och det fanns en jävla massa skumma ord så kan ju konstatera att jag kommer stamma när jag ska läsa upp det, kul! Sen skjutsade Julia mig till stallet i hennes EEEEEEPA!!
Vi hade hoppning på lektionerna och våra elever har ju blivit såååå duktiga, stolt ridlärare här! Pilgrim och några andra hästar sover ute inatt för första gången iår, hoppas bara han står kvar i hagen imån.. Hursom så åkte jag hem från stallet med Jull och Lis och vi gled lite genom byn innan vi for hem.
Nu har jag bastat och rakat benen och lita sånt, välbehövligt! Ska kolla lite på tekniken och sen blir det dejt med kudden, gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0