I'm sexy and I know it, call me and I'll show it.

sanna om I've never been perfect but neither have you.:
Ta lite kaffe och ryck upp! ;)

Tyvärr var kaffet var slut och har ännu inte lärt mig hur det ska kokas! ;)


Idag hade vi våran galoppbacksdebut för i år! Nu ska det trimmas, älskar lukten av svettig häst! Sen blev det att fara och fira Tova i förskott. Hon hade gjort en grym tårta, 4 pinsamma bitar slank ner och en jävla massa cola, MUUUMS! Sen var vi en sväng till frippes och spelade biljard och vissas lag vann båda matcherna, pro eller vad?
Nu funderar jag på om jag ska lägga mig tidigt och då vakna tidigt imån eller om jag ska se en film.. De lutar mot sängen, då kan jag läsa lite True Blood först, det blir definitivt sängen! Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0