Ridbilder.

Hade inte tid att blogga igår, när vi kom hem från Pirtti kom jag på att vi hade fysikprov och engelska grammatikuppgifter som skulle in idag, haha. De blev en pluggdag!
På kvällen for jag till stallet också och red ute i paddocken. Pilgrim var jätte duktig!
Ni vet den där gubben som flyger omkring ibland, han skulle ut och flyga och han startade vid sågen i Haapakylä just när jag kom ner i paddocken. Pilgrim tvärstannade och kollade på "paraplyet" och gubben började flyga mot oss. Jag trodde typ Pilgrim skulle dampa lös och jag skulle dö eller nå och när gubben var som närmast oss släppte Pilgrim bettet och blev helt avslappnad, kääärlek till min häst ♥
Han var västa mjuk redan när jag började rida och Matilda kom och fotade oss litegrann :)
Sen nattade vi hästarna och for hem, då pluggade jag lite till och så kollade jag igenom bilderna på kameran. Galoppbilder är ju det roligaste som finns! ;)
Ser ut som ett litet fetto men hade dubbla tröjor under jackan för de var så kallt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0