Algebra å funktioner sugge!

Hade en riktigt seg morgon imorse så det slutade med att man fick skippa frukosten och de var jobbigt :( Sen när jag skulle sätta på mig skorna och powerwalka upp för backen fick jag bråka med skostället som inte ville lämna ifrån sig min högra sko..
Kan stolt berätta att det enda vettiga jag fick gjort i skolan var ett matteprov och så hängde jag upp en snöflinga på bildlektionen :))))
När vi slutade kom Macka hiiiit så var med han en stund och sen gick han å då började jag räkna lite och de är typ vad jag gjort non-stop tills nu. Är lite sur för repetitions uppgifterna sammarbetar inte, dom måste ha gjort fel i facit kom jag och Lisa fram till! Nu skiter jag i de och äter kvällsmat och sen ska jag dejta min kudde som luktar prins, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0