Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.

Var så stressad igår så glömde ju skriva vad jag tyckte om filmen jag såg i onsdags, haha. Ska inte avslöja några detaljer men den var riktigt bra! De viktigaste ur boken är med och dom lyckas med att få in spänning också, höll på kissa på mig där ett tag. Men verkligen ett perfekt slut på the Twilight Saga! Längtar tills älsklingen ska ladda ner den så vi kan se din tillsammans, jag lovar att han kommer fälla en tår! :)
Nog om det. Måste berätta att ridlektionen igår var så inihelvettesjävlakul!!! Roligaste hittills! Vi hade markarbete och på slutet satte hon upp 2 små hinder på en båge och vi skulle reglera galoppsprången mellan dom. Red Elvis och innan vi började hoppa mini-hindrena var han ganska seg så trodde inte det skulle gå så bra men så fort vi var ensamma på spåret och skulle hoppa blev han värsta krutponnyn, haha. Han var jätte lätt att reglera så det var inga problem med att ta bort ett galoppsprång eller lägga till ett extra. Favoritponnyn där, helt klart!
Nu är jag nyss hemkommen från skolan, skrev mitt fysikprov så fick sluta lite tidigare, yeeey! Fick också se mitt matteprov och för första gången i mitt 15åriga liv lyckades jag få alla rätt! Har lite smått ont i huvudet så ska gå och ta en ipren och sen måste jag börja sminka mig enligt min fina vän Elin så vi kommer iväg till frippes nån gång. Fast Elin, varnar dig nu att pappa ska hämta en pizza till middag och jag väääääägrar fara till frippes innan jag har fått äta av den, hihih :D
På tal om min fina vän Elin så är hon ju bäst, otroligt snygg och söt som socker! Alltid när jag inte är med henne saknar jag henne och utan henne skulle jag inte kunna leva. 
Nu blev det ett långt inlägg, bjuder på en bild på Elvis och 2 snabba jag fotade på Grans i lördags.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0