Everything at once.

Så skön! :)))))
Idag upptäckte jag vad denna underbara ljudkreation hette, en av dagens höjdpunkter. Den andra var att jag fick pussa på min sötis igen! Tränar inte idag heller, är fortfarande förkyld (den vill inte försvinna den här jävla förkylningen) och sen känns det meningslöst just nu. Har ingen motivation what so ever. Min bästa El, tagga 2013!!! :D 
Jag har helt cp-ont i nacken också, sitter och knäcker den stup i kvarten. Åldern börjar väll ta ut sin rätt, men nu ska jag fortsätta med min hopplösa labrapport, sänker jag mitt kemi-betyg på den här är mitt liv över, typ. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stiiin <3

2012-11-27 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0