It's the most beautiful time of the year.

Okej, rubriken stämmer ju inte riktigt men sitter här och lyssnar på förra julens spellista så den duger. 
Försöker göra färdigt min labrapport men så fort jag tror att jag kommit på allt kommer jag på nåt nytt, totalt hopplöst. Nu börjar jag nästan undra om jag har tänkt för mycket, haha. 
Sen så har vi fett kallt här i huset också, bara 21°. Satte direkt jag kom hem på min stall-fleece-tröja, mina tofflor och så har jag en filt runt benen. Det är nästan så jag går och hämtar fingervantar också för dom blir så kalla när man skriver, haha!
Ska skynda mig klart med labbisen nu så jag hinner läsa lite religion till provet imån, små-taskigt med både prov och labrapports-inlämning på samma dag men jag får ju skylla mig själv som lämnar allt till sista stunden. Oj vilket plugg-inlägg, men ibland blir det såna också! :)
Min fina fleece :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0