Make a move to stay in the game.

Imorse började jag sminka mig som vanlig men så drabbades jag av ett akut illamående så stannade hemma från skolan. Sov 3 timmar och när jag vaknade var illamåendet borta och allt kändes som vanligt. Jättekonstigt! Älsklingen kom förbi en sväng och höll mig sällskap innan han skulle på utvecklings-samtal, blir så glad varje gång jag ser han :D
Nu sitter jag och kollar TSC, började om nu med första säsongen eftersom det inte verkar komma en ny. Funderar på att fara och träna senare, mamma tyckte jag skulle stanna och vila men har missat så mycket och nu mår jag ju helt bra och spydde ju aldrig så.. :)
Nu ska jag äta lite ballerina å tagga träning, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0