Oldies :)

Nu gör jag något jag inte gjort på väldigt, väldigt länge. Haha, kan ni gissa vad? Jo jag bloggar från mammas supersega dator, a.k.a min nedladdningsdata. 
Avbröt mig i en TSC avsnitt för att jag kom på att jag glömt blogga idag, så mycket bryr jag mig om min blogg! Nåmen hursomhelst, idag har jag varit i skolan och där har jag bland annat gjort ett spanska-hör-prov som gick käpprätt och helvette och så har vi börjat kika på beställningslappen för muck-kläderna. Efter skolan har jag varit hemma och pluggat lite spanska och sen varit på utvecklings-samtal och sen var jag och kollade på träningen. Min näsa har stockat igen totalt och tydligen tycker mitt huvud också att det är kul att plåga mig med sprängande huvudvärk så jag tränade inte idag men imorgon blir det nya tag. 
Nu ska jag se färdigt avsnitt 18 och sen krypa till kojs, behöver all skönhetssömn jag kan få. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0