Pilgrim.

Det är konstigt, det har gått en månad sen jag slutade som skötare på pilgrim. En månad sen jag var i stallet, och jag har inte saknat det något speciellt. Har inte ens tänkt på det. Var väl så less när jag slutade och det har varit så skönt att slippa jourer och skönt att slippa tvinga sig ut på uteritter och frysa öronen av sig. Men nu kom en hööks katalog och så sitter jag här och bläddrar och tänker att "dedär skulle Pilgrim se fin ut i". Jag har som inte fattat att jag inte kommer få rida honom nå mer, inte köpa nå mer utrustning åt honom, den här tiden han kännts som en paus. Allting hände så fort, var arg när jag slutade så egentligen hann jag nog inte tänka igenom det.. Men gjort är gjort och det är ju skönt att slippa allt ansvar också men det är bara de att det har varit en så stor del av mitt liv en så lång tid.
 

Kommentarer
Postat av: m

i princip en månad sen du var med mig å :/

Svar: är de mitt fel eller?
Stina

2012-11-26 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0