Replace fear of the unknown with curiosity.

Idag hade vi dom 2 absolut roligaste ämena i skolan, kemi och engelska, vilket räddade hela dagen. Efter kom Macka hit och vi har myst fram till för ett tag sen när han hittade min förstärkare så nu sitter han och spelar lite gitarr på andra sidan rummet, som ett barn på julafton :) Nu började han klaga på att jag har fönstret öppet för ofta i mitt rum så gitarren blir ostämd, haha, cry me a river ;) 
Hursomhelst ska jag och träna lite senare och lär vara totalt slut efter det så då är det bara att krypa till kojs, heippa!
En riktig kvalitets bild, men ni får skylla på Sofie som odlade affro på min telefon ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0