Torsdag :))))

Hejhej bloggen! Håller i skrivande stund även på att kocka ihop något att äta innan Överkalix-skjutsen kommer. Provet idag kändes verkligen inte bra, det var bara 5 uppgifter men riktigt jävliga var dom! Vill veta resultatet nu direkt men med tanke på vem min mattelärare är lär jag få vänta någon vecka.. 
Hursomhelst, är sjukt taggad på att rida idag! Hoppas det blir en rolig ridlektion på en rolig häst, har ju inte ridit på så länge nu så förväntar mig träningsvärk i låren och rumpan, annars blir jag besviken på mig själv om jag bara sitter och åker.. Haha lite onödig information men efter varje ridpass i Överkalix är jag dösvettig och har lökat ner mitt linne som inte ens är så nära armhålan!!! hihihihih :D
Nu måste jag vända på stripsen! hejdå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0