As perfect as it can be.

Maten på Kievari igår var jätte god, och mammas fika satt som smäck efteråt. Sen for jag och Kim till frippes med Carinas cheesecake och så stannade jag där med Macka. Gled lite fin merca med Tova innan jag och Macka for hem, vi myste hela kvällen och kollade lite tvserier. Väckte honom vid 10 imorse så kan kunde köra mig till stallet, kan säga att det inte var lätt, fick typ hoppa på honom ;) Var bara snabbt till stallet och gav lunch åt hästarna och sen kom vi tillbaka hit och så lagade jag gourmet lunch och sen for vi till han och kollade lite tv. Nu har jag just kommit hem från dagens andra vända i stallet och äntligen är det dags för middag och PLL-tittande. Imorgon blir det att följa med till Luleå och vinka av storebror, chaoo :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0