I still look for your face in the crowd.

Idag var skolan olidligt plågsam. Och ruskigt jävla kallt var det ute! När vi slutade var jag med min prins på två ben, när han for på ett av sina mystiska uppdrag lagade jag faktiskt middag (ja, även jag är förvånad). Mina föräldrar blev iallafall på riktigt bra humör så de är ju ett +. Kollade nyss nya PLL-avsnittet och som vanligt längtar man till nästa, Toby kan ju sticka dit pepparn växer, han förlorade sin snygghet i förra avsnittet och i det här blev han bara ännu fulare.. Nu blir det tandborstning och sen hopp i säng, får sova i min låga säng för tog bort sängkläderna i den andra och har inte orkat sätta dit nya, hehe ;) godnatt folket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0