Lördag

Känner för att skryta lite om min fina ponny, jag tror han vilade på torsdag eller lugnt blev det iallafall och då brukar de ju vara lite extra turbo dagen efter. Bestämde mig iallafall igår för att rida ut barbacka och han var ju som en ängel! Kunde till och med galoppera på hemvägen och skritta av på långa tyglar. Nu skulle jag inte byta ut honom för nåt i världen ♥
Macka skulle hämta mig från stallet sen men han hade somnat så fick vänta ungefär sådär en timme extra, haha gullisen :D När jag kom hem duschade jag och fixade mig och for till frippes en stund och sen kom jag och beibi hit och kollade ett avsnitt av en tv-serie... Tråkiga människor som inte vill se flera på rad ;) Och så myste vi resten av kvällen.
Nu ska jag iväg till stallet och mysa med ponny, senare middag på Kievari, Jims 28-års och avskeds kalas och sen kanske frippes. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0