Love cannot be found where it doesn't exist, nor can it be hidden where it truly does.

Igår blev det en sov-kväll hos Macka, den jäveln tänkte tvinga mig att kolla paranormal activity 2 och sen sova ensam men nej där fick jag min vilja igenom och det slutade med att han kollade nån bajs-serie och jag fick snarka på hans axel :)
Hade morgonjouren idag så åkte till stallet när pappa for till skogen. Mr. omöjligattväcka skulle hämta mig från stallet sen vid 11 när jag var klar, ställde tillochmed ett alarm på hans mobil igår så han skulle vakna men nej, jag fick promenera hem. Hahah sötisen ♥
Kollade nyss en typ 2 och en halvtimme lång film, War Horse. Grät väll på sisådär 3-4 olika ställen, tycker inte om att hästarna blir skjutna i krigfilmer.. Menmen, den var bra iallafall! :)
Nu ska jag gå och duscha, heiidoo!
 

Kommentarer
Postat av: matilda

E den värd o se? :))

Svar: Jo när du är på depp humör och känner för att gråta en skvätt :))
Stina

2012-10-21 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0