One step forward, two steps back.

Nu var det ju ett tag sen, ber så mycket om ursäkt. Det har väll inte hänt så mycket under veckan, fick lite dåliga nyheter på måndag, har varit med Macka några dagar och inte så mycket mer.. :)
Idag efter skolan har jag varit på byn och gjort några nödvändiga inköp. Min(a) parfym(er) börjar ta slut så tänkte köpa en till likadan som jag hade men den var slutt så då testade jag en ny. Blev dock lite osäker på om den luktar gott nu för är lite småtäppt i näsan så känner inte lukter så bra... Hahah.. Och mitt transparenta puder från MUS är nästan slut så köpte nå BB-puder, får se hur det funkar :) 
Sen pallrade jag mig ner till ICA för att köpa foderhinkar åt Pilgrim, fick med en marabou digestive och ett paket tuggummi också, hih :D
Nu ska jag sitta och sega tills Elin kommer hit och sen ska jag sminka mig och så far vi väll till frippes en sväng :)
2 bilder från förra helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0