There ain't no word in this world that describes you.

Nu har jag visst glömt bort att blogga igen, ajaj.. Drar en snabb sammanfattning här.. På fredag var jag i skolan, sen till stallet där jag red prinsen i ridhuset, sen hem för att duscha och fixa mig innan jag for till frippes, var där en stund och sen for jag och älsklingen hem och sov :) Igår degade jag hemma med Macka hela morgonen och sen for jag till stallet och red, sen hem å duscha och sminka mig och så iväg till frippes. Var halloween kväll där.. Sen for jag hem till Macka å myste och så sov vi där och idag när jag vaknade har vi degat där tills jag for hem så var jag hemma en liten stund innan jag for till stallet och red och nu ska jag äta chips och dipp, hihi. Heeeejdåå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0