Tisdag 9/10

Orkade inte blogga igår men var som sagt till Lule och lämnade Jim på Kallax, undra när vi får träffa honom nästa gång. Han borde nog vara framme nu, är lite avundsjuk på att han slipper vintern. De hade jag också gärna gjort.
När vi kom hem från Luleå åkte jag direkt till stallet och red, premiäranvände mina turkosa lindor också. Måste säga att pälsklingen såg riktigt stilig ut, kikade på ett turkost dressyrschabrak på Hööks tidigare och nu ångrar jag att jag inte köpte det, vilken perfect match det hade varit :)) Efter stallet var jag med sötisen tills träningen och efter träningen duschade jag och gick och sov, typ. 
Nu efter skolan blir det stallet och sen får jag se om jag hinner med något annat innan träningen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0