Touching him is like realizing all you ever wanted was right there in front of you.

Mitt huvud tycker inte att jag ska få en ordentlig sovmorgon på helgerna, det spelar ingen roll att jag sovit mindre än 6 timmar, jag vaknar klockan 9.. Mycket irriterande! Nog för att det var lite självförvållat idag då jag inte drog ner rullgardinen eller stängde dörren till mitt rum innan jag somnade.
Gick till stallet senare på dagen, vid 1. Red ut till galoppbacken och han skötte sig jätte bra ända fram tills när vi kom tillbaka till Tureholm igen. Det stod en samojed ute på en gård och Pilgrim är ju jätte van vid hundar, dom kan typ springa runt fötterna på honom och han bryr sig inte. Samojeden var kopplad till en bil och stod helt tyst och bara kollade på oss, Pilgrim måste ha trott de var en isbjörn för han bara slängde sig om och började galoppera åt andra hållet, haha.
Får se om jag far till frippes en sväng nu på kvällen :)))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0