17 september 2012

En ny regnvecka verkar det bli, älskar verkligen hösten med alla leriga hagar, smutsiga hästar och trasiga skor som läcker in vatten! Oslagbar känsla ♥
Pilgrim hade inget täcke på idag när jag kom till stallet, alltså var han heeelt genomblöt. Smått mysigt när man känner att byxorna blir blöta i röven också, haha! Premiäranvände även mina täckbyxor för första gången denna säsong och svettades inte ett dugg så nu blir de väll standard valet, hejdå kalla ridbyxor!
Vi hade träning idag också, kortade av den till en timme och den bestod helt av spel i olika former. Efteråt åkte vi till campingen och hade en lite kick off.
Kom hem för en stund sen och nu är min kvällsmat i ugnen, kände för att äta lite onyttigt men jag dricker faktiskt vatten till så tycker de väger upp bra. Är grymt trött så vi avrundar här, de blir käk och sen sömn. Puss godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0