Brrr.....

Idag har jag haft sovmorgon!!!! Sååå skönt, för la mig lite extra tidigt igår också :)) Nu sitter jag med alla kläder på + min morgonrock för att försöka få tillbaka värmen som smet när jag var i stallet, riktigt äckelväder ute... Kollade nyss på mina skolfoto-bilder och ja.. vad ska man säga?.. Och vad är det för fel på mitt hår? tror mina blonda toppar har gått ihop för att göra mitt liv till ett helvette, men payback's a bitch - nästa vecka ryker dom!! :D
Nu ska jag plugga so tills träningen börjar, hoppas det går bättre idag än de gjorde igår! :) Byeee!

Känner att jag tillför mycket nya fina bilder från min vardag.... Men när jag hittar kamera-laddaren, då jävlar. Vi får hoppas att ett mirakel inträffar och laddaren ligger på min säng när jag går upp nästa gång men risken är nog stor att den inte gör det och då får jag nog börja planera en rumstädning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0