I have seen into the future and I want you to take me there.

Känner att jag verkligen anstränger mig för att göra den här bloggen så bra som den bara kan bli :) Hihih, nä men igår var jag till stallet och red ut med Elin på förmiddagen, sen färgade Tova och Lisa mitt hår och de gjorde dom riktigt bra faktiskt, var lite nervös där ett tag! Sen släpade Elin med mig till frippes jääääätte tidigt men de var lite mysigt när Macka kom å lyste upp rummet med sin närvaro. Myste där lite i mörkret och sen gick vi till mig och myste lite till. 
Idag har jag bara hunnit vara i stallet. Galopperade för första gången nu sen jag började sätta igång han och vilken känsla! Har vant mig vid normal galopp som hästarna i Överkalix har, med Pilgrim är det som att rida på moln ♥ 
Nu ska jag plugga lite akustik och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
En bild från idag, en från i fredags och en från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0