Måndag.

Hade för mig att jag bloggade efter skolan men tydligen inte.. Japp, idag var det skolfoto och känner samma gamla vanliga depression, hehe. Kollade ett PLL och ett Awkward avsnitt innan jag for till sporthallen för träning. Vi testade dom nya matchdräkterna men vet inte om vi skulle kolla på nå andra. Träningen gick bajs, sträckte mitt vänstra lår och kunde inte ge gärnet efter det och ska inte ens berätta om mina pass.... Sen skulle jag stretcha typ 30 minuter efter träningen men satte mig i soffan och somnade för var ensam hemma, lyckat! Får se om jag kan röra på mig imån ;) 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen, puss ♥


Kommentarer
Postat av: ellen :)

så fin stina! <3

Svar: Haha Ellen, nu pratar du om dig själv igen! ;)
Stina

2012-09-04 @ 08:11:33
URL: http://hallqvistellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0