Rubriker borde inte finnas :)

Heeeej bloggen :)) Igår hade jag en dålig morgon men dagen blev bättre och bättre och avslutades hos Elin med en massa lol-sotrue bilder, hihi. Sov ungefär 6h inatt och vaknade av mig själv, fattar inte vad felet är. Gick en sväng på morgonen till Elin och drack morgonkaffe och åt lite mockarutor och sen for jag till stallet. Skrittade ut idag nu första gången efter att jag börjat sätta igång han och satan vilken turbo det blev när vi vände hem igen, han drog till med en finfin bockning min lilla prins ♥ När jag kom hem från stallet duschade jag och sen har jag haft världens mysigaste eftermiddag med lite pirates of the caribbean tittande å sånt. 
De var väll allt jag hade att komma med, puss ♥
Dagens instagram uppladdning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0