Underneath anger is hurt, but underneath hurt is love.

Toppbloggaren här igen! Har inte ens öppnat datan sen förra fredagen i skolan så skyller på de.
Efter skolan kom jag hem och somnade, sov till träningen, träningen gick bajs och sen så vägrar min idiotiske bror att köra mig till stallet för att natta hästarna så jag var tvungen att cykla... Jag som är mörkrädd och höladan är fett läskig på kvällarna, tänker typ att det ska komma upp en hand mellan plankorna och riva i mitt ben, haha.. 
Nu är jag arggg och hungrig och de är ingen bra kombination så ska fixa nåt käk och plugga lite so.. har glömt vart jag lämnade min älskade vampire acadamy bok men jag hoppas den förblir borta tills jag pluggat färdigt för annars kommer ju första världskriget få lida...
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0