Don't be sad, be awesome instead!

Igår var en riktigt rolig kväll! Startade hos Ella vid 6 tiden och fikade och lekte lite lekar (haha dedär lät som att vi är 3åringar typ men kul var det!), efter 9 någon gång drog vi oss iväg till frippes. Fick lära mig att spela snushockey och inte för att skryta men vann min första match!.. ;) Sen drog vi en till cruis till Ella och tog lite nattfika och sen degade vi framför teven ett tag (läs: jag var skitsur och ber om ursäkt om jag förolämpade någon...) Sen gled vi en stund innan det var dags att tömma blåsan igen och då var kvällen över. 
Idag har jag hunnit vara och träna med mina två gangsters, mina händer säger AJ!!!! Nu ska jag hoppa i duschen och sen äta, måste städa mitt rum också för får sällskap ikväll, pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0