Don't think of yourself as an ugly person, think of yourself as a beautiful monkey.

Idag blev det bröst och triceps på gymmet, mina armar är trötta nu och vill inte lyfta sig över mitt huvud.. :) När jag kom hem ville mamma att jag skulle följa med henne på en promenad, kände mig på snällt humör så jag sa ja - BIIIG MISTAKE! Hon går ju så sakta, haha. Mot slutet frös jag så mycket så jag och Ruffen lämnade henne och joggade hem, vilken hemsk dotter jag är... ;) 
Träffade Ella och Tova på gymmet också och dom sa att dom kanske skulle hitta på något ikväll, isåfall hänger jag på dom. Blir det inget av det så blir det ännu en oth-kväll. Nu ska jag hoppa i duschen och tvätta mitt smutsiga hår, hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0