I turn your flaws into beauty, and you're seeing this as a bad thing.

Gjorde biologilaben till de nationella provet idag, heeeej F! Resten av dagen gick faktiskt fort för att vara en onsdag, tacosen däremot stod inte upp till mina förväntningar vilket var lite synd.. Upptäckte att snapchat är skitkul och har nördat de nu i nån timme, hihi! 
Direkt jag kom hem från skolan gick jag till Wasslövs och tog dom där otroligt hemska bilderna man måste ha på skoterkortet.. Varför blir man aldrig fin på dom bilderna? Så orättvist, hah. 
Nu ska jag läsa bok, måste läsa jätte mycket idag så jag hinner skriva rapporten imån och sen måste jag ännu hinna se den där jävla filmen. Har inte tid att göra något annat idag än att plugga egentligen men måste ju som träna så jag inte blir tjockis och sen pratade Tova nåt om tårta och det kan jag ju inte tacka nej till så.. PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0